donderdag 26 september 2013

Protestactie tegen SchoolTV

Beste lezer,

Met ontzetting heb ik het verhaal van mijn dochter aangehoord die mij vertelde over de uitzendingen van schoolTV.

In deze uitzendingen wordt op een smakeloze wijze een soort van seksuele voorlichting gegeven. Om u een indruk te geven hierbij drie voorbeelden:



  • In de eerste uitzending wordt met behulp van een skelet voorgedaan hoe je moet tongzoenen.
  • In de tweede uitzending wordt middels handgebaren een penetratie nagedaan
  • En in de derde wordt de kinderen toegeschreeuwd (letterlijk geschreeuwd) dat zij abnormaal zijn wanneer ze het niet normaal vinden als mannen met mannen vrijen.
Daarom wil ik u allemaal oproepen om mij te helpen. Stuurt u een bericht aan uw school (wanneer ze SchoolTV gebruiken) en maakt u uw protest kenbaar. Of stuurt u uw protest aan SchoolTV via: http://www.schooltv.nl/docent/contact/
Of stuur een e-mailtje naar: redactie@schooltvweekjournaal.nl

Onderstaand een voorbeeldbrief die u kunt gebruiken.

Bij voorbaat dank voor uw steun,


Geachte heer/mevrouw,

vol afschuw heb ik in de afgelopen week gekeken naar de uitzendingen van schooltv met daarin een item met 'dokter Corrie'. Ik vind het abnormaal dat in een programma als het weekjournaal middels handgebaren een penetratie wordt nagedaan. Het gaat om kinderen van groep 7 en 8 van de basisschool in de leeftijd 9, 10 en 11 jaar! Ik zie ook niet in hoe (en waarom) kinderen moeten leren tongzoenen door dit op een skelet voor te doen.

In de derde uitzending wordt door dr. Corrie op provocerende wijze in de camera geschreeuwd dat je abnormaal bent wanneer je niet vindt dat het normaal is dat een man gemeenschap oid heeft met een man, of een vrouw met een vrouw. Daarmee wordt een groot deel van de Nederlandse bevolking als abnormaal bestempeld, een grove en beledigende uitspraak.

Ik hoop dat dit item met dr. Corrie geschrapt wordt, zodat de kinderen hierdoor niet langer worden beschadigd. In afwachting op uw reactie.

Met vriendelijke groet,
 .....(Naam)"


1 opmerking:

JohnLogan zei

Dit was weer een prachtig artikel. Linkse mensen zeuren altijd over discriminatie, maar blijkbaar vinden ze kinderen haat aanleren voor bijbelse Christenen helemaal ok. Je hebt niet alleen het recht om aan perversiteit te doen anderen moeten het ook noch normaal vinden. Corrie moedigd niet alleen het petsen van Christelijke kinderen aan maar ook van a-seksuele kinderen die zich ongemakkelijk bij seks voelen. Dat is de grote meerderheid van kinderen die noch onschuldig zijn en seks walgelijk vinden, laat staan anale en orale seks.